Vel hjemme i Klokkergaarden Kultur og Naturbarnehage på Friluftsmuseet

Jeg elsker Klokkergården! Jeg elsker Klokkergården! runget det på Klokkergårdstunet, de første dagene vi var "hjemme" igjen. Borte bra, men hjemme best, det er vi alle enige om.

Den 29.juli gikk det fire flyttelass fra Sturlahuset til Klokkergaarden Kultur og Natur barnehage og 1. august sto alt klart til å ta imot 50 spente barn.

Skogen vår og de fine husene sto der klare til å ønske oss velkommen tilbake. På tross av diverse korona tiltak har vi funnet oss godt til rette og nyter høstdagene, for det meste i det fri. For det er jo i det fri, vi trives best. Her får barna utfolde skaperglede, undring og utforsker trang i lek og fysisk aktivitet.

Vi må også skryte av den nye lavoen vår  som sto ferdig nå midt i august. Takk til foreldre, ansatte og byggleder Ole for god innsats og flott resultat!