• Vi har ledige plasser fra august. Husk søknadsfristen 1 mars!

Ønsker dere at barnet skal være masse ute i frisk luft hver eneste dag? Naturnærvær, oppdagelser, lek og vennskap. Vårt motto: Barn som blir glade i naturen ønsker også å ta vare på den... Velkommen til å se den fine barnehagen vår på Friluftsmuseet på Spiralen. Ta kontakt med Trine på trine.sorlie@ulna.no, så vil jeg vise dere rundt og fortelle om barnehagen vår :)

16.02.2024 16.42
  • Barnehageplass fra august?

Velkommen til omvisning i vår flotte barnehage på Friluftsmuseet på Spiralen torsdag 1 februar fra kl 10-11. Passer ikke dag og tidspunkt ta kontakt med daglig leder Trine på mail trine.sorlie@ulna.no Husk søknadsfristen 1 mars! ⭐️

04.01.2024 18.45
  • Tilvenning i barnehagen

Hvordan tar vi imot de aller minste i barnehagen og på hvilken måte møter vi mamma og pappa, og foresatte som har valgt akkurat oss til å passe på det kjæreste de har. Skinsnesheia barnehage i Mandal har hatt stor suksess med hvordan de løser denne første sårbare perioden.

01.08.2023 00.00
  • Klokkergaarden anno 1850

"Det gode møte" med en annen tid. Vi ønsker å gi barna et eierforhold til de gamle husene, naturen og historien for så ta ansvar for å ta vare på ... Alt henger sammen. Årstider, natur, mat og helse. Hvordan var det å leve i gamle dager? Arbeid, naturen og dyrking av mat. Hva spiste man? Hvordan var det å være barn? Og hva var bedre før, og hva er bedre nå? Vi har som mål å gi gode opplevelser i møte med naturen, kulturen og andre mennesker. 31 mai til 2 juni "lekte" vi at vi levde i år 1850.

07.06.2023 11.47
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Laster..